دسته : شیرخوارانتاریخ: 2017/09/12
مولفیکس، برند برتر

برند مولفیکس موفق به کسب تندیس برند پرطرفدار از جانب مصرف‌کنندگان شده است. امری که بر کیفیت بالای این کالا تاکید کرده و این کالا را کالایی قابل اعتماد تولید میکند. از میان سیصد و پنجاه هزار مادر، اکثریت  بر این کیفیت صحه قرار داده‌اند.

با تکیه بر همین موفقیت، سرمایه‌گذاران خارجی این برند از کشور ترکیه برای گرفتن سهم بیشتری از مارکت همت بیشتری به خرج داده و در راستای عمل درآمدن اهداف خود سرمایه‌گذاری‌های بیشتری را انجام می‌دهند.

به‌این‌ترتیب کمپانی تولیدی پارس‌حیات به منظور برآوردن نیازهای مارکت ایران در زمینه‌ی پوشک و نواربهداشتی با برندهای مولفیکس و مولپد تاسیس شده و پیشتر برندهای تنو و پاپیا را در زمینه‌ی دستمال‌کاغذی به تولیدات خود اضافه است. 

این سری موفق شده از روز در ابتدا تصمیم‌گیری برای تولید کالا تا به امروز غیر از در اختیار گرفتن بیش از 50درصد از سهم مارکت ایران، سال‌هایی طلایی را سپری کند. 

عوامل متعددی منجر به انتخاب برند مولفیکس به نوعی برند پرطرفدار شده است. افزایش کیفی، توجه به رضایت مصرف‌کنندگان و حفظ تعهدات کمپانی همه از معیارهایی بوده‌اند که در کسب این موفقیت نقش پررنگی را ایفا کرده‌اند. علاوه‌براین کنترل هزینه با نیت پشتیبانی از مصرف‌کننده‌ی ایرانی از دیگر نکاتی است که پارس‌حیات پیوسته به آن متعهد بوده است. بر اساس گفته‌های رئیس پارس‌حیات، این سازمان نه‌تنها به رضایت مصرف‌‌کننده ارزش می‌دهد حتی سعی دارد تا به مصرف‌کننده احساس خوشایندی از مصرف را هدیه کند. هر کمپانی با حفظ قدرت برند خود می‌تواند به حیات خود ادامه دهد. پارس‌حیات می‌داند که مصرف‌کنندگان در جستجوی رفع کدام نیازهای خود هستند و می‌کوشد تا خواسته‌های آنان را با ارزش دادن به صنعت مراقبت از سلامتی، برآورده کند. بر اساس آمارها، به‌طور متوسط در هر دقیقه هشت هزار ایرانی تولیدات پارس‌حیات را لمس می‌کنند؛ امری که خود نشانگر ارزش و شهرت برندهای گوناگون پارس‌حیات نزد مخاطبان است.